Rozkład dnia
6:00 – 8:00 Schodzenie się dzieci
- Zabawy dowolne według pomysłów dzieci
- Praca indywidualna (dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i dzieci zdolnych)
- Kontakty indywidualne z rodzicami
- Ćwiczenia poranne
8:00 – 8:30 Przygotowanie do śniadania
- Czynności higieniczno-porządkowe
8:30 – 9:00 Śniadanie
9:00 – 11:00 Zajęcia programowe
- Zabawy dydaktyczne wspierające rozwój dziecka zgodnie z podstawą programową
- Język angielski:
„Baby Beetles” (grupy młodsze)
„Tom and Keri” (grupy starsze)
- Zabawy ruchowe, ćwiczenia gimnastyczne
- Pobyt na świeżym powietrzu: spacery, zabawy w ogrodzie, obserwacje przyrodnicze
- Religia (dla grup starszych)
11:00 – 11:30 Zabawy dowolne
- Zabawy grupowe, indywidualne, w małych zespołach
- Obserwacja pedagogiczna
- Przygotowanie do obiadu
11:30 – 12:00 Obiad
12:00 – 14:00 Poobiedni relaks i zabawy
- Odpoczynek z ulubionym "kocykiem i podusią" (grupy najmłodsze)
- Zabawy relaksacyjne, czytanie bajek, utrwalanie piosenek
- Zabawy dydaktyczne, gry planszowe i stolikowe
- Zabawy swobodne
13:00 – 15:00 Zajęcia dodatkowe
- Logopedia
- Zajęcia z psychologiem
- Zajęcia języka angielskiego
- Gimnastyka korekcyjna (finansowana z budżetu miasta)
14:00 – 14:30 Podwieczorek
- Czynności higieniczno-porządkowe
14:30 – 17:00 Zabawy dowolne i czas na rozwój zainteresowań
- Tworzenie sytuacji edukacyjnych rozwijających zdolności dzieci
- Zabawy integracyjne, konstrukcyjne, ruchowe w ogrodzie
- Kontakty indywidualne z rodzicami
W godzinach realizacji podstawy programowej (8:00 – 13:00) odbywa się język angielski.